Oryginalne szkło hartowane 3D ASAHI GLASS
Technologia 3D posiada zagięte krawędzie szkła dla perfekcyjnego dopasowania do wygiętych części ekranu
Szkło hartowane najwyżej jakości o podwyższonej twardości 9H
Szkło Hartowane jest 3 razy silniejsze od zwykłej folii PET, co oznacza, że nawet ostre przedmioty tj. nóż, klucze nie są w stanie go porysować.
Nasze Szkło gwarantuje dokładne odwzorowanie kolorów i wysoką przejrzystość. Zapewnia bardzo łatwy montaż - wystarczy przyłożyć osłonę do ekranu.
Zapakowane w oryginalne pudełko, w zestawie z akcesoriami montażowymi od producenta
Japońskie szkło Asahi
Produkt nowy
Wysyłka z Polski
99,99% Przejrzystości
Idealnie dopasowane
Wysoka czułość na dotyk
Grubość 0.3mm
NASZ PRODUKT gwarantuje dokładne odwzorcowanie kolorów i wysoką przejrzystości. Ponadto montaż jest niezwykle prosty, po założeniu nie ma żadnej przerwy między ekranem LCD a szkłem.
SZKŁO zostało pokryte specjalną folią, co sprawia że jest bardziej odporne na stłuczenia.
W przypadku zbicia szybki folia ogranicza rozpryskiwanie się odłamków szkła oraz zapewnia bezpieczeństwo zarówno dla ekranu urządzenia jak i dla nas. Specjalnie zaokrąglone krawędzie sprawiają, że szkło jest idealnie dopasowane, zapewniając jednocześnie doskonałe efekty wizualne oraz dodatkową ochronę.
Dostawa Kurier 24h Pocztex - 17zł/22zł
Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu
realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia
złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego
dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.Za dostarczenie
paczek odpowiada firma Pocztex. Przesyłki
kurierskie dostarczane są maksymalnie w ciągu 2 dni kalendarzowych (24h w
dni robocze) od momentu nadania.
Forma tej dostawy dostępna jest przy przedpłacie na konto oraz przy płatności przy odbiorze.
Jak przebiega proces wysyłki?
- Zamówienie składasz we poniedziałek o godzinie 9:00, zamówienie
zostanie skompletowane oraz spakowane tego samego dnia, natomiast
przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera w następny dzień, czyli we
wtorek.
- Zamówienie składasz we poniedziałek o godzinie 21:00, zamówienie
zostanie skompletowane oraz spakowane we wtorek, natomiast dostarczona
zostanie w środę przez kuriera.
- Zamówienie składasz w piątek o godzinie 17:00, zamówienie zostanie
skompletowane oraz spakowane w poniedziałek, natomiast dostarczona
zostanie we wtorek przez kuriera.
Jeśli decydujesz się na przedpłatę to pamiętaj, że każde zamówienia
jest wysyłane dopiero po zaksięgowaniu należności na naszym koncie.
Jeśli zamówienie opłacisz przy pomocy płatności elektronicznych lub
przez Transferuj.pl, to pieniądze będą zaksięgowane natychmiast. Gdy zlecisz
przelew na nasze konto w swoim banku to płatność może zostać
zaksięgowana dopiero w następny dzień roboczy. Jeśli zamawiasz towar za
pobraniem, realizacja i wysyłka zamówienia odbywa się od razu.
Dostawa Kurier 48h Poczta Polska - 10zł/14zł
( doręczenie w dwa dni robocze)
Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu
realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia
złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego
dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.
Za dostarczenie
paczek odpowiada Poczta Polska. Przesyłki
kurierskie 48h dostarczane są maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu nadania w plac.
Forma tej dostawy dostępna jest przy przedpłacie na konto oraz przy płatności przy odbiorze.
Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy
jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do
paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W
naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów.
Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać
Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i
przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).
Dostawa Poczta Polska - Odbiór w Punkcie - 9zł/13zł
Paczka w RUCHU to nowoczesna usługa skierowana głównie do klientów
ecommerce, którzy chcą odebrać swoje zamówienie sami. Ten rodzaj wysyłki
jest przede wszystkim tani i wygodny. Ponieważ nie trzeba oczekiwać
cały dzień na kuriera, która ma dostarczyć zamówienie. Po prostu klient w
bardzo łatwy sposób wybiera punkt partnerski lub kiosk w którym
zamówienie będzie do odebrania w ciągu kilku dni.
Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu
realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia
złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego
dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.Za dostarczenie
paczek odpowiada firma Poczta Polska.
Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej Listem - 4zł/6zł
Złożone zamówienie może zostać wysłane również jako:
-list polecony ekonomiczny
-ekonomiczny nierejestrowany (tj. bez nr nadania).
Dostawa zamówienia opcją ekonomiczną
odbywa się w ciągu około 3-5 dni roboczych.
*Wysyłka zamówienia za pobraniem w
tym rodzaju wysyłki jest niedostępna.
Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Każdy klient, czyli
konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do
odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania
przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru
do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do
każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji
(kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o
zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej
drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do
przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres
mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego
formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w
formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być
starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie
transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji
zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wymiana zakupionego towaru.
Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby
wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę
sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z
pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą
możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie
strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i
wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj,
że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj
zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności
towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Reklamacja zakupionego towaru
Każdy klient, może złożyć
reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z
zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz
zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy
wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz
„Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi
literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki
zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy
sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane!
Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii
(paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby
zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja
zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej
wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.