Dlaczego qboss?     |  Odbiór osobisty 0zł  |  30 dni na zwrot  |  Szybka wysyłka  |  Fachowa pomoc  |   99% pozytywnych opinii

SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

5D FULL PANDA| SZKŁO 9H ORYGINALNE SONY Xperia XZ2

59.90
Producent: QBOSS Ilość sztuk na magazynie: 0
Czas dostawy: 2 dni
Najwyższej Jakości Szkło Panda 5D 9H
  • PRODUKT NOWY
  • WYSOKA CZUŁOŚĆ NA DOTYK
  • WYSOKA PRZEJRZYSTOŚĆ 99,99%
  • ZAOKRĄGLONE KRAWĘDZIE
  • TWARDOŚĆ 9H
  • GRUBOŚĆ 0.3MM
  • KRAWĘDZIE 5D
  • ORYGINALNE SZKŁO *PANDA
  • KOREAŃSKI KLEJ *AB
  • DLA TELEFONÓW Z ZAOKRĄGLONYMI KRAWĘDZIAMI ZDECYDOWANIE POLECAMY WERSJE SZKŁA 5D, (wersja 3D nie będzie tak dobrze przylegać przy krawędziach)
  • NASZ PRODUKT 5D ZE SZKŁA PANDA OFERUJE WYTRZYMAŁOŚĆ NA UDERZENIA DO 5 RAZY WIĘKSZĄ NIŻ SZKŁA U KONKURENCJI!!

Szkło Hartowane PANDA

Zastosowane tutaj szkło Panda cechuje przede wszystkim bardzo duża wytrzymałość na uderzenia  do 5 razy wieksza niż w innych szkłach

Szkło Panda to szkło silikonowe o wysokiej zawartości tlenku glinu, o bardzo silnej twardości, bardzo odporne na pęknięcia.

Twardość szkła Panda jest lepsza niż Asahi '.




Klej AB

885/5000 Klej AB jest fantazyjną nazwą dla dwóch części. Dodatek i Baza lub AB. Ex klej poxy jest w dwóch typach, szybkim ustawieniu i powolnym ustawieniu. Szybkie ustawienie Epoksyd jest jak sama nazwa wskazuje w ciągu dziesięciu sekund lub mniej, więc lepiej umieść klej do pozycji przed ustawieniem kleju lub nigdy więcej nie będziesz. Slow ustawienie oznacza, że potrwa trochę czasu, aby w pełni skonfigurować, dzięki czemu można przenieść sztukę na pozycję i umożliwić jej pełne ustawienie lub przesunięcie

Dzięki czemu podczas nakładania szkła na ekran mamy troszkę też czasu aby je precyzyjnie ustawić.

PS. U KONKURENCJI NIKT NIE ZAGWARANTUJE WAM IŻ UŻYTO KLEJU AB WŁAŚNIE




DOSTĘPNE KOLORY: czarny

Ważne

**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem  "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Kurier InPost


Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

adres do zwrotów/reklamacji:

41-200 Sosnowiec

ul. Struga 35/3

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów