CX8QKFRZ - darmowa wysyłka *zakup za min. 119.90zł     |     SZKŁO 5D PANDA GALAXY S9/S9+    |     SZKŁO 5D PANDA P20 PRO/LITE    |  SZKŁO 5D PANDA MATE 10 PRO/LITE

SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

SAMOLOT STEROWANY RC F16 2.4GHz 4CH 100-150m

289.00
Producent: QBOSS Ilość sztuk na magazynie: 0
Czas dostawy: 2 dni
SAMOLOT STEROWANY RC F16 2.4GHz 4CH 100-150m

F16 2.4GHz 4CH Odporny na wstrząsy RC 100-150m

ZESTAW JAK NA ZDJĘCIACH!!

LINK DO PREZENTACJI PRODUKTU LIVE!!

Materiał EPP, Carbon Fibre

Kanały 4CH

Bateria Aerokrafta 250mAh

Odległość zdalnego sterowania 100-150m

Czas latania 15-20 minut

Rozmiar produktu 30 * 30.8cm

Waga produktu 41,5 g


O produkcie

1. Korpus materiału EPP, odporny na wstrząsy

2. Ostrza z włókna węglowego o wysokiej twardości i dobrym odbiciu

3. Podwozie do schodzenia stabler

4. Funkcja: do przodu, boczny lot, proste najechanie, nurkowanie

5. Pilot zdalnego sterowania zasilany jest przez 6 baterii AA (brak w zestawie)

6. Wysokość lotu: 80-120m

7. Pakiet obejmuje:

-1 x Szybowiec RC

-1 x Pilot zdalnego sterowania

-4 x Ostrza

-2 x podwozie

-1 x Wkrętak

-1 x kabel USB

-1 x Ręczny

-1 x klucz



Uwaga:

1. Zainstaluj baterię samolotu prawidłowo, ponieważ instalacja do góry nogami spowoduje spalenie płyty głównej

2. Przed lotem owinąć wokół nosa i skrzydła przezroczystą taśmą o 1 lub 2 warstwach

3. Proszę naładować samolot po jego otrzymaniu

-Duży samolot: wyłączaj zasilanie podczas ładowania, używając dołączonego kabla USB do ładowania samolotu, światło gaśnie podczas ładowania, światło zmieni kolor na czerwony po pełnym naładowaniu

-Mały samolot: wyjmij baterię z samolotu i naładuj ją za pomocą indywidualnej ładowarki, lampka zaświeci się na czerwono podczas ładowania, lampka zmieni kolor na zielony po pełnym naładowaniu

4. Proszę związać częstotliwość samolotu i pilota przed lotem

-Duży samolot: włącz samolot, następnie włącz pilota, przesuń pilota w pobliżu brzucha samolotu, pociągnij przepustnicę w górę iw dół do maksimum, gdy kontrolka na pilocie przestanie migać, aby powiązać częstotliwość

-Mały samolot: włącz pilot, a następnie włącz samolot, pociągnij przepustnicę w górę iw dół do maksimum, gdy kontrolka na pilocie przestanie migać, aby powiązać częstotliwość

5. Nieprawidłowe działanie samolotu spowoduje awarię i uszkodzenie, wystarczy naprawić uszkodzoną część za pomocą kleju, samolot będzie działał dobrze



Ważne

**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem  "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Kurier InPost


Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów