TOP3- SZKŁO 5D PANDA GALAXY S9/S9+|SZKŁO 5D PANDA P20 PRO/LITE|SZKŁO 5D PANDA MATE 10 PRO/LITE

SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

T-MAX SZKŁO HARTOWOWANE NA OBIEKTYW TYŁ GALAXY NOTE 9

24.00
Producent: T-MAX Ilość sztuk na magazynie: 0
Czas dostawy: 10 dni
T-MAX SZKŁO HARTOW. NA OBIEKTYW TYŁ

SZKŁO HARTOWANE T-MAX

OCHRONA OBIEKTYWU NA TYŁ

9H 2.15D 0.2MM

  • Produkt Nowy
  • Przejrzystość 99%
  • Podwyższona Twardość 9H
  • Zaokrąglone narożniki 2.15D
  • Grubość 0.2mm
  • Prawdziwe szkło
  • Bezpieczna powłoka
  • Wersja przeźroczysta szkła
  • ORYGINALNE SZKŁO T-MAX

Opis

cechy

1. Trwałe. Dzięki dobrej wydajności i wysokiej jakości może działać przez długi czas.

2. Wysoka twardość. Ta klosza z hartowanego szkła ma wysoką twardość, dzięki czemu może zapobiec porysowaniu lub pęknięciu na kawałki w sposób efektywny i ciągły. Jeśli pęknie, szkło hartowane rozbije się na małe kawałki, które nie są ostre, co sprawia, że jest bezpieczniejszy dla użytkowników.

3. Wysoka rozdzielczość. Film ma wysoką przepuszczalność światła. Dzięki wysokiej przepuszczalności światła i słabemu odbiciu światła film może zapewnić obiektyw o wysokiej rozdzielczości jak zwykle.

4. Funkcjonalny. Osłona obiektywu może dobrze pasować do Twojego telefonu i ma duże znaczenie dla ochrony telefonu przed zadrapaniami, odciskami palców, wodą, olejem, kurzem, wstrząsem, poślizgiem itd. Po zabrudzeniu wodą, glebą, błotem, olejem lub innymi elementami, można czyścić bez wysiłku.

5. Gładka powierzchnia. Nawet boki folii obiektywu czują się gładko.

6. Wygodny w użyciu. Ma doskonałą przyczepność. Aby wkleić film, jedyne, co musisz zrobić, to dokładnie oczyścić obiektyw.

Ostrzeżenia

1. Ponieważ jest to produkt szklany, należy pamiętać, że krawędzie szkła są najbardziej narażonymi obszarami.

2. usuwanie w celu ponownego wykorzystania, właściwości adhezyjne mogą mijać się do stopnia, w którym ochraniacz ekranu nie będzie przylegał do urządzenia. Nie zaleca się budzenia szkła ochronnego po jego nałożeniu.

3. Używanie nadmiernej siły, którzy instalując lub usuwając osłonę ekranu może uszkodzić produkt.

Instrukcje Instalacji

1. Przed montażem należy wyczyścić soczewkę alkoholową i mikrowłókną.

2. Zdejmij warstwę ochronną z klejącej strony.

3. Ostrożnie wyrównaj szkło do ekranu.

4. Naciśnij środek szkła, a następnie część samoprzylepna rozprowadzi się po wszystkich częściach gładko.

Specyfikacja:

Generał

Kompatybilny z

Samsung: Galaxy S9 +

Ilość produktu 1 szt

Materiał szkło hartowane

Grubość 0,2 mm

Rozmiar 2 * 1mm

Ciężar 1g

Ważne

**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem  "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Kurier InPost


Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

adres do zwrotów/reklamacji:

41-200 Sosnowiec

ul. Struga 35/3

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów