CX8QKFRZ - darmowa wysyłka *zakup za min. 119.90zł     |     SZKŁO 5D PANDA GALAXY S9/S9+    |     SZKŁO 5D PANDA P20 PRO/LITE    |  SZKŁO 5D PANDA MATE 10 PRO/LITE

SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

T-MAX SZKŁO 5D UV KLEJ LAMPA SAMSUNG GALAXY S9 PLUS wersja 2

94.90
Producent: T-MAX Ilość sztuk na magazynie: 2
Czas dostawy: 2 dni
ORYGINALNE SZKŁO KOREAŃSKIE T-MAX + LAMPA UV LED | Wersja 2 Lepiej Dopasowane Szkło!! JAKOŚĆ A+

ORYGINALNE SZKŁO KOREAŃSKIE T-MAX + LAMPA UV LED

| Wersja 2 Lepiej Dopasowane Szkło!!

CAŁY ZESTAW MONTAŻOWY W CENIE!!

SZKŁO HARTOWANE 9H 5D 0.33mm - CASE FRIENDLY IDEALNE DO ETUI

DEDYKOWANE DO SAMSUNG GALAXY S9 PLUS

JAKOŚĆ A+ | SUPER NOWOŚĆ W OCHRONIE TWOJEGO EKRANU



** UWAGA WAŻNE**

NA RYNKU POJAWIŁY SIĘ PODRÓBY T-MAX

UWAŻAJ NA NISKIE CENY NIEWIADOMEGO POCHODZENIA I NIEPEWNEJ JAKOŚCI!!

TYLKO U NAS MASZ PEWNOŚĆ IŻ OTRZYMUJESZ ORYGINALNY PRODUKT T-MAX

CAŁY ZESTAW!!

  • Produkt Nowy
  • 100% przejrzystości
  • Precyzyjnie wykonany
  • Idealnie dopasowany
  • W pełni funkcjonalny
  • Wysoka czułość na dotyk
  • Oleofobowa powłoka
  • Zaokrąglone krawędzie
  • Twardość powierzchni 9H
  • KLEJ NA CAŁOŚCI SZKŁA T-MAX
  • ORYGINALNE SZKŁO KOREAŃSKIE T-MAX
  • ORYGINALNE SZKŁO KOREAŃSKIE T-MAX + LAMPA UV LED
  • Wersja 2 Lepiej Dopasowane Szkło!!

REALNE WIDEO PREZENTACJI PODCZAS INSTALACJI TEGO SZKŁA!!




POMOCNE LINKI DO INSTALACJI, PROSZĘ ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI WAŻNE !!

NASZE ZALET TO:

1. Nasze szkło hartowane ma kropkę na klej blokujący na konusie. Zauważysz, że masz 8 kropek na krawędzi .także lepiej zapobiegać rozlaniu na zewnątrz szkła. W DOME TEGO BRAK!!

2. Naszą zaletą kleju jest: Nasz klej nie jest śmierdzący jak klej DOME!!

REALNE WIDEO PREZENTACJI ZESTAWU !!

TECHNOLOGIA DYSPERSJI PŁYNNEJ: Nasze opatentowane szkło płynne rozprasza się równomiernie na całym ekranie, w tym istniejące zadrapania i zarysowania, i utwardza się, tworząc nieprzeniknioną barierę od krawędzi do krawędzi, jednocześnie naprawiając poprzednie pęknięcia i niedoskonałości.

    NAJLEPSZY POKRYCIE: Ten ochraniacz T-MAX Glass jest numerem 1 w ochronie całego ekranu Galaxy S8 Plus. Inni konkurenci nie pokrywają zaokrąglonych krawędzi, co zwiększa ryzyko trwałego uszkodzenia o 15%

    ZESTAW MONTAŻOWY BEZ BUBBLE: Aby uniknąć błędów i pęcherzyków powietrza, nasza ramka instalacyjna i lampa polimeryzacyjna UV są dołączone do zakupu. Jakość odzwierciedla zaangażowanie, dlatego upewnij się, że masz wystarczająco dużo czasu i cierpliwości, aby uzyskać niezaprzeczalnie doskonały rezultat.


NIEZALEŻNA RECENZJA NA YOUTUBE!!

Ważne

**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem  "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Kurier InPost


Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów