Adapter powstał z myślą o użytkownikach którzy od swojego operatora
dostali kartę NanoSIM lub MicroSIM i chcą ją wykorzystać w urządzeniach
posiadających standardowy slot na karty SIM.
Ważne
**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!
Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy
jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do
paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W
naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów.
Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać
Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i
przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).
Kurier InPost
Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej
Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Każdy klient, czyli
konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do
odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania
przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru
do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do
każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji
(kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o
zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej
drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do
przesyłki zwrotnej i przesłać na adres
mailowy sklep@qboss.pl.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego
formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w
formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być
starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie
transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji
zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wymiana zakupionego towaru.
Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby
wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę
sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z
pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą
możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie
strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i
wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj,
że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj
zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności
towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Reklamacja zakupionego towaru
Każdy klient, może złożyć
reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z
zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz
zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy
wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz
„Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi
literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki
zwrotnej i przesłać na adres mailowy
sklep@qboss.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane!
Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii
(paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby
zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja
zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej
wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.
adres do zwrotów/reklamacji:
41-200 Sosnowiec
ul. Struga 35/3