TWÓJ TELEFON: (kliknij)   IPHONE XS MAX | HUAWEI MATE 20 PRO | HUAWEI HONOR 8X MAXGALAXY S9 PLUS | SONY XPERIA XZ3 | PIXEL 3 XL                                       HONOR 10 | GALAXY NOTE 9 | MI MIX 3GALAXY A7 2018 | ONEPLUS 6 6T | NOKIA 8 | MATE 20 LITE | LG V40 |

SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

ORYGYGINALNE SZKŁO HARTOWANE 3D HUAWIE MATE 10 CZARNE

19.90
Producent: QBOSS Ilość sztuk na magazynie: 10
Czas dostawy: 20 godzin
  • CZARNY
  • BIAŁY
  • ZŁOTY
ASAHI Glass szkło hartowane 3D jest idealnie dopasowane na cały przedni panel. Zapewnia doskonałą ochronę przed uszkodzeniami, wzmacnia i zabezpiecza ekran. Zostało wykonane ze specjalnie przetworzonego, odpowiednio wygiętego, dodatkowo wzmocnionego Szkła Hartowanego 9H.

Oryginalne szkło hartowane 3D ASAHI GLASS

Technologia 3D posiada zagięte krawędzie szkła dla perfekcyjnego dopasowania do wygiętych części ekranu

Szkło hartowane najwyżej jakości o podwyższonej twardości 9H

Szkło Hartowane jest 3 razy silniejsze od zwykłej folii PET, co oznacza, że nawet ostre przedmioty tj. nóż, klucze nie są w stanie go porysować.

Nasze Szkło gwarantuje dokładne odwzorowanie kolorów i wysoką przejrzystość. Zapewnia bardzo łatwy montaż - wystarczy przyłożyć osłonę do ekranu.

Zapakowane w oryginalne pudełko, w zestawie z akcesoriami montażowymi od producenta

Japońskie szkło Asahi

Produkt nowy

Wysyłka z Polski

99,99% Przejrzystości

Idealnie dopasowane

Wysoka czułość na dotyk

Grubość 0.3mm

NASZ PRODUKT gwarantuje dokładne odwzorcowanie kolorów i wysoką przejrzystości. Ponadto montaż jest niezwykle prosty, po założeniu nie ma żadnej przerwy między ekranem LCD a szkłem.

SZKŁO zostało pokryte specjalną folią, co sprawia że jest bardziej odporne na stłuczenia.

W przypadku zbicia szybki folia ogranicza rozpryskiwanie się odłamków szkła oraz zapewnia bezpieczeństwo zarówno dla ekranu urządzenia jak i dla nas. Specjalnie zaokrąglone krawędzie sprawiają, że szkło jest idealnie dopasowane, zapewniając jednocześnie doskonałe efekty wizualne oraz dodatkową ochronę.

Ważne

**Niektóre produkty mają dłuższy czas wysyłki, wtedy jest to napisane na karcie produktu zaraz pod okienkiem  "DO KOSZYKA", jeśli takiej informacji brak to produkt dostępny jest od ręki!

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Kurier InPost


Wysyłka w dni robocze, zamówienie do godz. 13 możliwa wysyłka tego samego dnia, doręczenie na sobotę dodatkowo płatne 100% więcej

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej i przesłać na adres mailowy sklep@qboss.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

adres do zwrotów/reklamacji:

41-200 Sosnowiec

ul. Struga 35/3

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów