SZYBKIE ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
E-MAIL: SKLEP@QBOSS.PL |TEL.: 607101605

V36 SMART WATCH 1.54" WIFI GPS SOS GSM SIM

408.00
Czas dostawy: 2 dni
V36 SMART WATCH 1.54" WIFI GPS SOS GSM SIM

Funkcje

1. Kolorowy ekran o przekątnej 1,54 cala

2. 5 trybów śledzenia w czasie rzeczywistym

3. Sprawdzanie trasy historycznej

4. Płoty GPS / WIFI

5. Czat głosowy i dwukierunkowe połączenia audio

6. Przycisk SOS do pilnego połączenia

7. Pomiar czasu bicia serca i ciśnienia krwi

8. Przypomnienie o sporcie / siedzeniu

9. Mówiący zegar

10. Przypomnienie o pigułce

11. Budzik

12. Wyszukiwanie w pobliżu

13. Książka telefoniczna z obrazem

14. Muzyka

15. Wielojęzyczny

16. Zdalny restart

cechy

1. Śledzenie drogi: GPS + AGPS + LBS + WiFi wiele dokładnych trybów śledzenia

2. Sprawdź bicie serca i ciśnienie krwi w dowolnym momencie

3. Przypomnienie o sporcie / przywództwie

4. Globalny GM: GSM 850/900/1800/1900

5. Bezpieczna bateria litowo-polimerowa 500mAh z inteligentnym oszczędzaniem energii podczas postoju

6. Tryby pracy wielostanowiskowej: Szybkie lokalizowanie, standardowe lokalizowanie i lokalizowanie oszczędzające energię

7. Monitorowanie wielu platform: obsługa monitorowania Android, IOS i PC

Oprogramowanie

1. System wsparcia: powyżej systemu Android 2.3 i iOS 5.0

2. Połączenie głosowe: dwukierunkowa rozmowa, połączenia SOS, monitor głosowy i biała lista, aby uniknąć zakłóceń

3. Monitorowanie stanu zdrowia: wskaźnik słyszenia, ciśnienie krwi, sport, siedzący tryb życia i przypomnienia o tabletkach

4. Funkcja codziennego życia: Mówiący zegar i budzik

5. Języki: chiński uproszczony i angielski, obsługa języków OEM.

6. GSM + GPRS + GPS: wiele sposobów śledzenia GPS + WIFI + LBS

7. Wsparcie AGPS: Zimny rozruch w ciągu 26 sekund, aby zlokalizować

8. Zarządzanie mocą: bardzo niskie zużycie energii i inteligentne spanie

9. SOS o pomoc: Wsparcie

10. Geo-fence: Alerty będą wyzwalane, gdy urządzenie wejdzie do lub z ogrodzenia

11. Trasa historyczna: Trasa historyczna w ciągu ostatnich 3 miesięcy

12. Zdalna aktualizacja: wsparcie zdalnej regulacji i konfiguracji

Sprzęt komputerowy

1. Chipset MT2503A, Class12 GPRS

2. Sygnał C / A L1,155,42 MHz C / A, 22 kanały GPS

3. Czułość odbiornika GPS w skali czułości: Trace: -165dBm, przechwytywanie: -148dBm

4. Układ 2 w 1 na bicie serca i ciśnienie krwi

5. Antena GPS: Wbudowana aktywna antena ceramiczna

6. Antena GSM: Wbudowana

7. Wsparcie WiFi, Bluetooth, G-sensor, mikrofon itp

Model V36

Rodzaje Tracker, GPS

Sieć GSM

Zespoły 850/900/1800 / 1900Mhz

GPRS Standard Class 12

Kanał 22 kanału GPS

Układ GPS MT2503A

Czułość GPS - akwizycja -148dBm, śledzenie -165dBm

Języki angielski, chiński

Dokładność GPS 5-15m

Dokładność LSB 100-1000m

Bateria 500mAh

Prąd gotowości <5mA min., <2mA średnia

Operacja Temperture -20 do +45 stopni Celsjusza

Wilgotność 5-95 procent bez kondensacji

Rozmiar 49,6 * 40 * 16mm (zegarek hosta); 260 * 40 * 16mm (w zestawie pasek do zegarka)

Waga 56,7 g

Paczka zawiera

Zawartość opakowania 1 x kabel USB

1 x Instrukcja

1 X śrubokręt

1 x Smart Host

Dostawa Kurier 24h Pocztex - 17zł/22zł

Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.Za dostarczenie paczek odpowiada firma Pocztex. Przesyłki kurierskie dostarczane są maksymalnie w ciągu 2 dni kalendarzowych (24h w dni robocze) od momentu nadania.
Forma tej  dostawy dostępna jest przy przedpłacie na konto oraz przy płatności przy odbiorze.

Jak przebiega proces wysyłki?

  • Zamówienie składasz we poniedziałek o godzinie 9:00, zamówienie zostanie skompletowane oraz spakowane tego samego dnia, natomiast przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera w następny dzień, czyli we wtorek.
  • Zamówienie składasz we poniedziałek o godzinie 21:00, zamówienie zostanie skompletowane oraz spakowane we wtorek, natomiast dostarczona zostanie w środę przez kuriera.
  • Zamówienie składasz w piątek o godzinie 17:00, zamówienie zostanie skompletowane oraz spakowane w poniedziałek, natomiast dostarczona zostanie we wtorek przez kuriera.

Jeśli decydujesz się na przedpłatę to pamiętaj, że każde zamówienia jest wysyłane dopiero po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. Jeśli zamówienie opłacisz przy pomocy płatności elektronicznych lub przez Transferuj.pl, to pieniądze będą zaksięgowane natychmiast. Gdy zlecisz przelew na nasze konto w swoim banku to płatność może zostać zaksięgowana dopiero w następny dzień roboczy. Jeśli zamawiasz towar za pobraniem, realizacja i wysyłka zamówienia odbywa się od razu.

Dostawa Kurier 48h Poczta Polska - 10zł/14zł
( doręczenie w dwa dni robocze)

Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.
Za dostarczenie paczek odpowiada Poczta Polska. Przesyłki kurierskie 48h dostarczane są maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu nadania  w plac.
Forma tej  dostawy dostępna jest przy przedpłacie na konto oraz przy płatności przy odbiorze.

Dostawa Paczkomatem InPost 24/7 - 13zł/18zł

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej porze dnia. Paczki dostarczane są do paczkomatów maksymalnie w 3 dni kalendarzowe od momentu nadania. W naszym sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost.
Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak i za pobraniem (płatność pobraniowa nie jest dostępna w każdym paczkomacie).

Dostawa Poczta Polska - Odbiór w Punkcie - 9zł/13zł

Paczka w RUCHU to nowoczesna usługa skierowana głównie do klientów ecommerce, którzy chcą odebrać swoje zamówienie sami. Ten rodzaj wysyłki jest przede wszystkim tani i wygodny. Ponieważ nie trzeba oczekiwać cały dzień na kuriera, która ma dostarczyć zamówienie. Po prostu klient w bardzo łatwy sposób wybiera punkt partnerski lub kiosk w którym zamówienie będzie do odebrania w ciągu kilku dni.

Wszystkie produkty posiadamy w swoim własnym magazynie, dzięki czemu realizacja zamówienia może odbyć się w bardzo szybkim czasie. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a po godzinie 12:00 - następnego dnia roboczego.Za dostarczenie paczek odpowiada firma Poczta Polska.

Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej Listem - 4zł/6zł

Złożone zamówienie może zostać wysłane również jako:
-list polecony ekonomiczny
-ekonomiczny nierejestrowany (tj. bez nr nadania).
Dostawa zamówienia opcją ekonomiczną odbywa się w ciągu około 3-5 dni roboczych.
*Wysyłka zamówienia za pobraniem w tym rodzaju wysyłki jest niedostępna.

Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wymiana zakupionego towaru.

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. Aby wymienić towar należy w pierwszej kolejności poinformować obsługę sklepu poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@qboss.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- W tytule słowo „Wymiana” oraz numer zamówienia.
- Link do produktu (do sklepu), na który chcemy wymienić zakupiony produkt.
- Kolor produktu.
- Adres do ponownego wysyłki.
- Numer telefonu kontaktowego.
Jeśli wszystkie powyższe informacje zostaną podane poprawnie to z pewnością w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą możliwości wymiany towaru. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Ewentualne dopłata będzie doliczona do kosztów wysyłki. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie! Nie odsyłaj zamówienia, za nim nie otrzymasz informacji dotyczącej dostępności towaru na wymianę. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Reklamacja zakupionego towaru

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Do każdego wysłanego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/reklamacji (kartka A6). W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@4kom.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Udostępnij

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie

Wybierz swój wariant i podaj adres email a powiadomimy Cię gdy pojawi się na stanie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów