Blog

Współczesny gladiator w kampanii zapachu „The One Sport” od Dolce & Gabbana

Internet – od kiedy tak właściwie powstał – bez ustanku prężnie się rozwija. Nic wątpliwego, gdyż jego potencjał jest obfity i trudno go nie dostrzec. Wielką zaletą jest to, że dociera niemalże wszędzie, dzięki niemu wszelkie informacje przekazywane są z jednego końca świata na drugi w ułamku sekundy. Sporo dyscyplin życia przeniosło się do powierzchni wirtualnej, w internecie poznajemy innowacyjnych przyjaciół, oglądamy filmy, czerpiemy z niego informacje, tam też robimy, mniejsze lub pokaźniejsze, zakupy. Ostatnio niesłychanie atrakcyjne stało się zarabianie przez Internet – praca dodatkowa. Taka praca przybiera przeróżne formy – można klikać w banery marketingowe, można pisać wiadomości na portalach społecznościowych, można rozsyłać mailingi. Sporo osób zakłada własne blogi, na których dzieli się z innymi swoimi przemyśleniami lub radami. Często z niekiedy takie blogi zaczynają także stanowić źródło dochodu dla ich autorów, bo reklamodawcy, zwabieni dużą liczbą wyświetleń i znaczną masą czytelników, entuzjastycznie nawiązują współpracę z posiadaczami blogów oraz proponują umieszczenie reklamy swoich towarów lub ewentualnie samej marki na stronie. W jaki sposób niechętnie przyznają blogerzy, w grę wchodzą w istocie duże pieniądze. Do tego stopnia, że właściciele najpopularniejszych blogów porzucają etaty oraz absorbują się już tylko pielęgnowaniem własnej strony.

źródło: Nowe standardy aranżowanego małżeństwa w reklamie indyjskiej marki odzieżowej BIBA

Previous article
Dieta Montignaca
Next article
Obrączki
About the author